Jumaat, 13 Mac 2009

PERCUTIAN KELUARGA DI GENTING HIGLAND

Cuti Sekolah sampai lagi...tapi kali nie...duduk rumah je la...berehat.

Cuti persekolahan yang lalu kami sekeluarga pergi bercuti di Cameron Highland, itulah julung julung kali pergi ke sana...cantiknya permandangan di sana, kami menginap di Brinchang....Banyak tempat yang kami pergi...antaranya Strawberry Park,Ros Velley, Boh Estate, Lake House, Bharat Teh , Mardi, Jasar Valley di Tanah Rata Taman Rama Rama...kat taman rama rama kami paling lama...katsitu banyak rama rama yang unik mengelilingi bunga bunga yang segar ....peh....pakal je tak leh tangkap..kalau tak, sure bawak balik satu balang....
Video yang sempat di rakamkan semasa di Cameron Higland.







Ini Gambar Kami Sekeluarga









Adam Aleya Azeem Kami sekeluarga







*************************************************************************

Ini Gambar Adik saya Lin bersama Keluarganya...

ini adik saya....baru lepas bersalin...40 hari dah berjalan.....he he he, baby perempuan, namanya Aisyah Maisarayah...saya yang bagi nama tu...sedap kan.... , kakaknya Aiyah Umairah








=============================================================
Ini Gambar di tempat tempat kami pergi...kat mana tu, tak ingat la...Ros Valley kot.




Banyak kenangan indah kat sana , lebih lebih lagi waktu pergi pasar malam, shoping sakan la..., yang utama, teh straberry la...ramai yang kirim...sapa belum rasa...cubala...sedap dan menyegarkan. Selain tu ada juga kami singgah di taman ROS Valley..Kat situ..pun best...bunga ros bermacam macam jenis ada..Kalau nak cite....sampai malam pun tak habis...
Oklah...jumpa lagi ....




















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

http://noorzza.blogspot.com/