Selasa, 1 Jun 2010

Kursus buat Roti, Pizza dan Cup Cake.

Latihan Kemahiran Tidak Formal ( LKTF) 2010
Kursus Pembuatan Kek dan Roti,
Anjuran Jabatan Belia dan Sukan Johor Darul Takzim.
15,22, dan 29 hb Mei 2010


Selesai sudah belajar kemahiran buat roti, pizza dan cup kek.
Lama tak pergi kursus kursus macam ni...sangat menyeronokkan.
Macam macam halangan tau nak pergi kursus nie..tayar bas meletop la..sesat la..electrik tak de la..hai..sabo je la... .tapi alhamdulillah akhirnya selesai juga menamatkan kursus tersebut dengan jayanya. Chef Ewan dan pembantunya Hafiz amat sporting dan tidak lokek ilmu.
Para peserta semuanya best.
Kursus nie..walaupun tak formal tapi..sangat bermakna ...dan kalau ada kursus kursus macam nie...pasti aku ingin menyertainya sekali lagi...



Gambar kenangan bersama Pengurus Jabatan Belia Dan Sukan Negeri Johor sebaik sahaja tamat menjalani kursus tersebut.




Antara peserta yang terlibat dalam kursus tersebut.



Puan 2 yang sangat sporting dan baik hati

.

Pizza yang telah siap di bakar......kami di apit oleh chef hafiz dan chef Ewan.


Doh roti yang telah pun sedia untuk di bakar.


Em.....Sedap........


Gelak je kak ita nie.........tak menjadi kang pizza tu...he he he, kak Min ...control ayu gitu...


Ni la syef kita orang...hensem tak? Syef Rezwan....sapa sapa nak oder roti , pizza dan cup cake....call je dia..gerenti sodap punya...promot-promot.


Pizza yang telah siap sedia untuk di bakar. Peh...tak sabo rasanya nak ngap!!!

Teknik pelbagai bentuk roti. Nampak senang..tapi susah ..tengok syef buat senang kacang...tapi bila sendiri buat..mak oi..berpintal tangan nak menggayakannya ish ish.




1 ulasan:

http://noorzza.blogspot.com/