Khamis, 17 Februari 2011

Hari Keluarga AnaK Cucu Cicit Arwah Mohamed Salleh Mastor & Ngaesah Maarof

Buat julung kalinye...kami mengadakan perkumpulan kesembilan adik beradik untuk berkumpul bersama pasangan dan anak masing masing di kediaman kekanda tercinta di kampung Sinma,,,,Kemeriahan amat amat di rasakan...setelah sekian lamanye tidak berkumpul bersama sama...hari raya pun kami tak dapat berkumpul..seramai itu...tapi sayang seribu kali sayang..dalam pada masa itu..tak ade seorang pun yang mengingatkan kami untuk bergambar bersama sama....

Malam Jumaat tu kami ada bacaan yasinan dan doa selamat untuk arwah ayah dan ibu tercinta..Mohamed Salleh Bin Mastor dan Ngaesah Bte Maarof.. semoga roh mereka di letakkan dalam golongan orang yang beriman. Amin....


ini lah Sinma....tempat kami berkumpul...kebun sawit yang arwah ayah usahakan ....

makin jauh makin sayang.....


Adam dapat hadiah...lumba lari ..dapat no 2...kalah dengan kimi....


aleya pun dapat hadiah gak...abil gula gula dalam tepung...no 3..





 ha...ni gambar ika...yang di baling dengan telur dan tepung sempena menyambut hari ulang tahun dia...cian...dah macam zombi lak..tengok dia...

Selamat Ulang Tahun Eka....jangan serik..kena baling telur dengan tepung...Semoga panjang umur dan di murahkan rezeki....

video
Ambil Gula Gula Dalam Tepung


video

Acara Tiup Belon Paling Besar

video

Acara Tiup Belon Sampai Pecah
video
Acara Makin Jauh Makin Sayang



video






Acara rebut Kerusi..penat aku betul video aku nie...tonggang terbalik...tak boleh gak...layannnn je la ye...


video

Acara Penyampaian Hadiah Kepada Pemenang

video
video


Jutaan terima kasih di ucapkan pada semua yang terlibat menjayakan Family Day ini..tanpa sokongan kalian semua..ianya takkan menjadi...i love u all.....Semoga tahun depan kita berjumpa lagi.
http://noorzza.blogspot.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

http://noorzza.blogspot.com/