Ahad, 2 November 2014

Rasa Hebat dan Kuat Dengan Majun Mutiara


MAJUN MUTIARA



Pemberi Tenaga Penyembuh Penyakit.


Saya terpanggil untuk berkongsi testimoni menggunakan majun mutiara ini..kisah ini benar dan bukannya rekaan untuk melariskan jualan...Abg ipar saya seorg yg telah lama mengidap sakit asma/semput...pantang sejuk, silap makan, kerja keras sikit..pasti sakit lelahnya menyerang...banyak kali terpaksa di bawa ke hospital jika semputnya tidak kebah kebah...kadang kala kecian saya tengok...tidur dalam keadaan duduk...sampai kurus dan cengkung....
 Pada satu hari tu...dia di cadangkan oleh Salah seorg cikgu di tempat dia bekerja untuk mengamalkan majun mutiara ini....Syukur tak terhingga...setelah sebulan mengamalkannya...semputnya langsung tidak ada...mukanya jadi kemerah merahan..dan badan mula berisi...kami adik beradik sangat teruja dengan perubahan pada dirinya....saya terus hubungi pihak pengusaha untuk turut memasarkan majun ini akan boleh memberi manfaat kepada yang memerlukan.....

Untuk makluman 
Bahan-bahan yang terkandung dalam MAJUN MUTIARA ialah: 
1.Mahkota Dewa, 
2.Ketumbar Jawa, 
3.Cengkih, 
4.Halia, 
5.Cekur Manis, 
6. Halia Hitam.
 Cara makan: 1 paket sehari. 
 Setiap balang/papan ada 60paket


1 BALANG HANYA RM 60.00
SETIAP BALANG ADA 60PCS
BERMINAT ? BOLEH HUBUNGI SAYA DI TALIAN 012 7489445



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

http://noorzza.blogspot.com/